12.1.2023

CLV kampaň funguje lepšie ako online

V spolupráci s výskumným oddelením veľkého medzinárodného komunikačného holdingu GroupM, realizovala naša sesterská firma v Českej republike testovaciu kampaň, na ktorej vyhodnotili zásah a výsledky CLV kampane.
CLV kampaň funguje lepšie ako online

Hlavným cieľom tohto prieskumu bolo nájsť odpoveď otázku, ako účinná je takáto propagácia a či je možné prostredníctvom reklamnej kampane naplánovanej na CLV plochách zmysluplne a efektívne podporiť či vybudovať značku.

 

V neposlednom rade sa zisťovalo aká je efektivita tejto komunikácie v porovnaní s dnes "všadeprítomnou a častokrát uprednostňovanou" online reklamou.

 

Naplánovala sa teda reklamná kampaň na fiktívnu značku jogurtov Karkulka, ktorá prebiehala v rovnakom mesiaci v Brne na CLV plochách a zároveň online v Liberci a Ostrave (ich veľkosť zodpovedá približne veľkosti Brna a sú dostatočne vzdialené, aby neprišlo k prekrytiu zásahu)

 

A to, že sa výsledkami radi pochválime, je logické.

V okamžiku prepočtu výsledkov kampane (znalosti značky) na investované prostriedky, sa totiž CLV kampaň ukázala o 28% efektivnejšia….

 

Výsledky výskumu boli prezentované tak v odbornej tlači (napr. tu), ako aj formou samostatnej prednášky na konferencii Forum Media 2021.

Čítajte ďalej

Nastavenie súkromia a cookies 🍪

Webové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookies.

 

Nasledujúcou voľbou suhlasíte s našimi zásadami ochrany osobných údajov a cookies. Svoje nastavenia môžete kedykoľvek zmenit.

Nastavenie